Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Magmatic Force

Serie: Commander 2011 (CMD)

Rarity: Rare Commander 2011 Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Battlebond
 -
0,75
 -
1,50
Commander 2011
 1
1,00    
Magmatic Force | Commander 2011

 Op voorraad 

€ 1,00 (1x)

 Kopen

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
Joen (31) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
19-6-2011 21:06:00

Fijn om veel kleine truukjes creatures op te ruimen! Effective.

9-6-2011 17:30:00

Dat is dan ook de 'natuur' van FFA. Iedere speler is imo zelf verantwoordelijk om zich hiertegen in te dekken, bijvoorbeeld met removal of andere oplossingen.

9-6-2011 13:45:00

Nou maak een idee voor een achievement idee.

Stel het hier voor. Lijkt me wel leuk.
Maar dat is alles wat meer dimentie geeft aan magic.
Zoals planchase en vengaurd

9-6-2011 13:08:00

Dit beest is niet bijzonder buiten multiplayer free-for-all. In FFA is dit echter een beest. Je kan al snel 15 damage doen in één ronde en zo kan je eenvoudig een enkele speler veel pijn doen. Dit is in mijn ogen sowieso een probleem van FFA - er is altijd iemand de zak...
Vandaar dat ik van mening ben dat FFA potten eigenlijk met achievements moeten werken. Je kan dan bijvoorbeeld penalties uitdelen wanneer je binnen een ronde meerdere keren dezelfde tegenstander buiten combat schade doet) en dan zal deze effectief dus inderdaad 3 damage aan iedere tegenstander gaan doen...

9-6-2011 12:16:00

Zo game winnend zal hij niet zijn inderdaad, maar dat is voornamelijk omdat je hiermee de rest van de tafel bang/boos op je maakt.

Ik vindt dit soort kaarten alleen een beetje té, omdat je 1 speler gewoon te hard neer kan halen (heb ik ook een beetje bij die Join Forces draak). Random 5-speler potje en hij doet je 15 damage per beurt. Of je hebt removal klaar, of je bent dood. Leuk.

Ik had hem leuker gevonden als hij alleen in jouw upkeep zou triggeren, maar dan gewoon alle opponents brandt. (en voor mijn part ook hun creatures erbij).

9-6-2011 11:56:00

Wel leuk om Verdant Force te noemen. Deze is duidelijk als tweede kleur van de force gemaakt.
Op zich vind ik het wel grappig dat hij nu 3 damage per speler doet +3, aangezien je jezelf niet aanvalt.

Ik denk trouwens dat hij minder game winning is dan gedacht wordt.

9-6-2011 11:51:00

Eh, scratch that, lees ik zomaar over "each upkeep" heen

9-6-2011 11:50:00

Het is niet eens categorie Inferno Titan

9-6-2011 11:46:00

Ach, voor 8 mana mag je best iets hebben. Het is in ieder geval niet categorie Emrakul.

9-6-2011 11:33:00

Jep. Deze bevestigt wel een paar van mijn angsten over de Commander decks. Commander staat bekend om de grote effecten, en dat lijkt een excuus te worden om ieder beest op zichzelf te laten winnen.

Verdant Force geeft je nog minstens een beurt om een WoG of iets dergelijks te pakken, en 1/1tjes maken je niet zo snel af. Bij deze ben je met een beetje pech halfdood voordat je ook maar een drawstep gezien hebt.

9-6-2011 03:04:00

Ik zie nou pas dat hij het elke beurt doet O_O

Verdant Force is echt verleden tijd nou.

8-6-2011 12:27:00

Precies, het klopt dat in EDH grote beesten meer hun plek vinden dan in constructed, maar elke beurt 3 schade mogen doen is altijd wel een target voor te vinden.

8-6-2011 10:55:00

7/7 met elke (ELKE) beurt een Lightning Bolt? Yes please!

8-6-2011 10:48:00

Tot nu toe zijn er in Commander weinig creatures die last zullen hebben van de 3 schade! Vooral kijkende naar de nieuwste spoilers

8-6-2011 10:35:00

Ook weer een leuk kaartje

Oracle

Creature - Elemental 7 / 7

At the beginning of each upkeep, Magmatic Force deals 3 damage to any target.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Officiele rulings

9/22/2011
The controller of Magmatic Force when its ability triggers always chooses the target, even when the ability triggers during another player’s upkeep.

9/22/2011
In a Two-Headed Giant game, this ability triggers once at the beginning of each team’s upkeep.

Decktips